Spørgsmål og Svar

Her finder du svar på en række spørgsmål, som vi oftest får på Senior24.dk. Vi har inddelt spørgsmål og svar i fire grupper for overskuelighedens skyld. 

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du altid velkommen til at ringe til os på telefon 7199 3113  eller sende en mail på info@senior24.dk - du kan også bruge butikkens kontaktformular.

1. Bestilling
2. Levering
3. Fortrudt køb
4. Reklamation

1. BESTILLING

Kan man se/prøve en rollator nogle steder ?

Svar: Desværre nej, vi har valgt ikke at have fysisk butik - til gengæld tilbyder vi 14 dages fortrydelsesret, hvor man frit kan prøve produktet hjemme og returnere det gratis, hvis det ikke lever op til forventningerne.

Er produktet (rollatoren) samlet, når den bliver leveret ?

Svar: 
Ja, rollatorer er lige til at tage ud af kartonen, folde ud og tage i brug. Man skal blot indstile højden på håndtagene.
På bademøbler skal man i visse fald lige skrue benene på. 


Kan man købe tilbehør til produkterne ? 


Svar: Ja, nederst på produktsiderne er der vist en oversigt over tilbehørsprodukter, som man kan bestille til levering sammen med produktet.

Kan man bestille pr. telefon ?

Svar: Ja, hvis du er utryg ved at bestille direkte på shoppen, så ringer du til vores kundeservice på telefon 7199 3113, så tager vi imod din bestilling på telefonen.

Vi skal bruge dit fulde navn, adresse, email og mobilnummer, samt naturligvis produkt (farve/størrelse).

Så sender vi varen afsted til dig og du får først en mail med en ordrebekræftelse og derefter en separat mail med faktura, som vi gerne ser betalt indenfor et par dage via almindelig bankoverførsel eller girobetaling.

Kan kan købe på EAN nummer ?

Svar: Kommuner, Institutioner og Hjælpemiddeldepoter handler typisk på EAN nummer (13 cifre), hvortil fakturaen sendes elektronisk.

Du kan bestille direkte på shoppen ved brug af EAN nummer.

Hvis der skal rekvisions- eller referencenummer på fakturaen, så er det vigtigt, at det oplyses ved bestilling.

Ved bestilling på EAN nummer, så skal vi også have oplyst email og mobilnummer på den, som bestiller.

Hvad er et HMI nummer ?

Svar: Offentlige kunder har ofte et HMI-nummer på en vare, som kommer fra Hjælpemiddelbasen.

I de fleste tilfælde kan HMI nummeret slås op på webshoppen i søgefeltet øverst på siden. Det er dog vigtigt altid lige at dobbeltchecke, at det er det korrekte produkt, som lægges i kurven.

2. LEVERING

Hvordan bliver varerne leveret ?

Svar: Vi leverer som udgangspunkt med GLS. Ved bestilling kan du vælge, om du vil have leveret til din hoveddør eller til nærmeste GLS Pakkeshop, begge dele er gratis ved køb over kr. 500,-.

Kan chaufføren stille varerne ved hoveddør eller i carport ?

Svar: Desværre nej, GLS skal have kvittering for modtagelsen. Så hvis du ikke er hjemme, så vil pakken normalt blive leveret I nærmeste GLS Pakkeshop, hvor den så kan hentes senere samme dag. Du modtager i så fald besked direkte fra GLS.

Hvor lang er leveringstiden ?

Svar: Hvis vi modtager din bestilling inden kl. 12:00, så afsender vi som hovedregel samme dag. Det betyder, at du kan forvente levering efterfølgende hverdag. Hvis bestillingen sker efter kl. 12:00, så afsendes den normalt dagen efter.

Vi sender en mail, når varen er afsendt, og så får du direkte info fra GLS pr. mail eller SMS, når leveringen er på vej.

Hvorfor er min bestilling ikke kommet endnu ?

Svar: Vi leverer normalt indenfor 1-3 hverdage. Hvis der er gået mere end 3 hverdage, så skal vi undersøge sagen nærmere.

Du skal kontakte os med oplysning om dit ordrenummer, eller det navn, som varen er bestilt i, så checker vi op på sagen og vender tilbage pr. mail eller telefon.

3. FORTRUDT KØB

Hvad sker der, hvis man fortryder sit køb ?

Svar: Du kontakter os og får tilsendt en gratis GLS returlabel pr. mail. Produktet pakkes ned i den orginale karton og indleveres i nærmeste GLS Pakkeshop.
Når vi har modtaget det retur, så tilbagefører vi betalingen direkte til det betalingskort, som blev anvendt ved bestillingen.

Det er vigtigt, at vi oplyst hvilket navn produktet er bestilt i alternativt et ordrenummer.

4. REKLAMATION

Hvad skal man gøre, hvis man har problemer med et produkt/reklamation ?

Svar: Hvis der er spørgsmål, problemer eller reklamationer, så skal du henvende dig til os som forhandler – enten pr. mail eller telefon, så sørger vi for en løsning.
Vi skal bruge det navn, som varen blev bestilt i, oplysning om hvilket produkt, det handler om, og en udførlig beskrivelse af problemet, så vender vi tilbage.


God fornøjelse med at shoppe på Senior24.dk