Her finder du svar på en række spørgsmål, som vi oftest får på Senior24.dk. Vi har inddelt spørgsmål og svar i fire grupper for overskuelighedens skyld. Du ser svaret ved at klikke på de enkelte spørgsmål nedenfor.
1. BESTILLING
Svar: Desværre nej, vi har valgt ikke at have fysisk butik - til gengæld tilbyder vi 14 dages fortrydelsesret, hvor man frit kan prøve produktet hjemme og returnere til os, hvis det ikke lever op til forventningerne.
Svar:
Ja, rollatorer er lige til at tage ud af kartonen, folde ud og tage i brug. Man skal blot indstille højden på håndtagene.
På bademøbler skal man i visse fald lige skrue benene på.
Svar: Ja, nederst på produktsiderne er der vist en oversigt over tilbehørsprodukter, som man kan bestille til levering sammen med produktet.
Svar: Ja, hvis du er utryg ved at bestille direkte på shoppen, så ringer du til vores kundeservice på telefon 7199 3113, så tager vi imod din bestilling på telefonen.
Vi skal bruge dit fulde navn, adresse, email og mobilnummer, samt naturligvis produkt (farve/størrelse).
Så sender vi varen afsted til dig og du får først en mail med en ordrebekræftelse og derefter en separat mail med faktura, som vi gerne ser betalt indenfor et par dage via almindelig bankoverførsel eller girobetaling.
Svar: Kommuner, Institutioner og Hjælpemiddeldepoter handler typisk på EAN nummer (13 cifre), hvortil fakturaen sendes elektronisk.
Du kan bestille direkte på shoppen ved brug af EAN nummer.
Hvis der skal rekvisions- eller referencenummer på fakturaen, så er det vigtigt, at det oplyses ved bestilling.
Ved bestilling på EAN nummer, så skal vi også have oplyst email og mobilnummer på den, som bestiller.
Svar: Offentlige kunder har ofte et HMI-nummer på en vare, som kommer fra Hjælpemiddelbasen.
I de fleste tilfælde kan HMI nummeret slås op på webshoppen i søgefeltet øverst på siden. Det er dog vigtigt altid lige at dobbeltchecke, at det er det korrekte produkt, som lægges i kurven.
2. LEVERING
Svar: Vi leverer som udgangspunkt med GLS. Ved bestilling kan du vælge, om du vil have leveret til din adresse eller til nærmeste GLS Pakkeshop, begge dele er gratis ved køb over kr. 600,-.
Hvis du ønsker levering til din adresse, så skal du udfylde information om, hvor GLS chaufføren må stille pakken.
Bemærk at hvilestole kun leveres til brofaste øer, med mindre andet er aftalt.
Svar: Når du bestiller med levering til din bopæl, så beder vi dig angive, hvor GLS må stille pakken. Det kan f.eks. være foran din hoveddør, i din carport eller lignende.
Fordelen ved den løsning er, at du ikke behøver at være hjemme, når GLS leverer.
Bemærk at du ikke kan benytte denne løsning, hvis du bor i en etageejendom med aflåst opgang, med mindre at GLS chaufføren kan få adgang til opgangen på anden vis.
Svar: Hvis vi modtager din bestilling inden kl. 12:00, så afsender vi som hovedregel samme dag. Det betyder, at du kan forvente levering efterfølgende hverdag. Hvis bestillingen sker efter kl. 12:00, så afsendes den normalt dagen efter.
Vi sender en mail, når varen er afsendt, og så får du direkte info fra GLS pr. mail eller SMS, når leveringen er på vej.
Svar: Vi leverer normalt indenfor 1-3 hverdage. Hvis der er gået mere end 3 hverdage, så skal vi undersøge sagen nærmere.
Du skal kontakte os med oplysning om dit ordrenummer, eller det navn, som varen er bestilt i, så checker vi op på sagen og vender tilbage pr. mail eller telefon.
3. FORTRUDT KØB
Svar: Du pakker produktet i den orginale karton med alt tilbehør og printer en returlabel på vores returportal, hvorefter kartonen indleveres i nærmeste GLS Pakkeshop.
Det koster kr. 79,- at anvende vores returportal.
Når vi har modtaget din returforsendelse, så tilbagefører vi betalingen direkte til det betalingskort, som blev anvendt ved bestillingen. Vi fratrækker kr. 79,- for returfragten i tilbagebetalingen. Du kan også gå direkte til returportalen ved at klikke her.
Det er vigtigt, at vi oplyst hvilket navn produktet er bestilt i alternativt et ordrenummer.
4. REKLAMATION
Svar: Hvis der er spørgsmål, problemer eller reklamationer, så skal du henvende dig til os som forhandler – enten pr. mail eller telefon, så sørger vi for en løsning.
Vi skal bruge det navn, som varen blev bestilt i, oplysning om hvilket produkt, det handler om, og en udførlig beskrivelse af problemet, så vender vi tilbage.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du altid velkommen til at ringe til os på telefon 7199 3113 eller sende en mail på info@senior24.dk - du kan også bruge butikkens kontaktformular.
Vi besvarer mails og henvendelser via kontaktformularen indenfor 24 timer på hverdage.
God fornøjelse med at handle på Senior24.dk.